Are you a true Glaswegian?
You know you are a true Glaswegian if...........
1. Ye can properly pronounce McConnochie, Ecclefechan Milngavie, Sauchiehall, St Enoch, Auchtermuchty and Aufurfuksake.
2. Ye actually like deep fried battered pizza fae the chippie.
3. Ye get four seasons in wan day.
4. Ye canny pass a chip/kebab shop withoot sleverin when yer blootert.
5. Ye kin fall about pished withoot spilling yer drink.
6. Ye see people wear shell suits with burberry accessories - pure class!
7. Ye measure distance in minutes.
8. Ye kin understaun Rab C Nesbitt and know characters just like him, in yer ain family.
9. Ye go tae Saltcoats cos ye think it is like gaun tae the ocean.
10. Ye kin make hael sentences jist wae sweer wurds.
11. Ye know whit haggis is made ae and stull like eating it.
12. Somedy ye know his used a fitba schedule tae plan thur wedding day date.
13. You've been at a wedding and fitba scores are announced in the Church/Chapel.
14. Ye urny surprised tae find curries, pizzas, kebabs, fish n chips, irn-bru, fags and nappies all in the wan shop.
15. Yer holiday home at the seaside has calor gas under it.
16. A big flash car has a ned at the wheel.
17. Ye know irn-bru is a hangover cure.
18. Ye learnt tae sweer afore ye learnt tae dae sums.
19. Ye actually understand this and yurr gonnae send it tae yer pals .
20. Finally, you are 100% Glaswegian if you have ever said/heard these words...
how's it hingin
get it up ye
away an bile yer heid
Re: Are you a true Glaswegian?
My Uncle Brian frae Tullibody is the spit of Jamsie Cotter :) I'm from Blackpool myself which is like a magnet for Scottish refugees (my dad being one of them) ;)
Originally Posted by Gatt
PS. I also (still) get the "Oor Wullie" and "Broons" annuals - and can pretty much understand most of it!